Type Here to Get Search Results !

Σέργιος Σταμελάκος-«Αλήτισσα Καρδιά Μου»

Ο Σέργιος Σταμελάκος, ο πιο διαχρονικός λαϊκός καλλιτέχνης της γενιάς του, κάνει ακόμα μία μουσική πρόταση και καινοτομεί με το νέο του τραγούδι και music video με τίτλο «Αλήτισσα Καρδιά Μου».Στο «Αλήτισσα
Καρδιά Μου» ο Σέργιος Σταμελάκος εμπνέεται από το παραδοσιακό τραγούδι σε συνοδεία του Μάκη Τσίκου.
Μέσα από το δικό του ξεχωριστό, μουσικό πρίσμα μας δίνει το έρεισμα να αγαπήσουμε και να κάνουμε κτήμα μας την πλούσια ελληνική μουσική παράδοση και στέλνει ένα δυνατό μήνυμα για την αγάπη από κάθε είδους δεσμά.Το τραγούδι συνοδεύεται από audio video.Το «Αλήτισσα Καρδιά Μου» θα περιλαμβάνεται στο επικείμενο νέο άλμπουμ του Σέργιου Σταμελάκου με τίτλο «Αλήτισσα Καρδιά Μου », που θα κυκλοφορήσει από την Vocal Music Greece



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.