Type Here to Get Search Results !

Συνέντευξη γνωριμίας με τον ανερχόμενο ταλαντούχο τραγουδιστή Στάθη Παννά

1.Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσά,και για το ξεκίνημα σας στην μουσική.

ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ ΘΕΛΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩς ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΜΙΚΡΟΣ ΑΚΟΜΗ ΕΙΜΟΥΝΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ (ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ) ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΓΙΝΕ Η ΖΩΗ ΜΟΥ

2.Σε ποιους χώρους του ελληνικού τραγουδιού  κινείστε μουσικά.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΗ ΔΕΝ ΒΑΖΨ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ  ΔΙΝΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΙΚΟ  ΤΡΑΓΟΥΔΙ

3.Ποιοι θα ήταν οι συνθέτες και οι στιχουργοί που θα θέλατε να έχετε συνεργασία στο μέλλον.

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΔΙΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ  ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ  ΝΑ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΩ

                                                                   
4.Ποια θεωρείτε ότι είναι τα προτερήματα και ποιά τα ελαττώματά σας.

ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ ΜΟΥ ΘΕΩΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΜΟΥ ΟΤΙ  ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ  ΚΑΤΙ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΑ
ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ

5.Το σημερινό ελληνικό τραγούδι αλλά και την νυχτερινή διασκέδαση πως την βλέπεται.

ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΟΜΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ  ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΑΝΕΡΓΙΑ ΠΕΝΙΧΡΟΙ ΜΙΣΘΟΙ Η ΒΡΑΔΙΝΗ ΕΞΟΔΟΣ ΣΕΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ  ΔΕΝ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΣΦΥΖΑΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΘΕ ΗΛΙΚΙΑΣ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ  ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ

6.Έγινες γνωστός στον κόσμο μέσα από το τραγούδι «πείσμα». Τι θεωρείς οτι ήταν αυτό που άγγιξε τον κόσμο σε αυτό το  τραγούδι.

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ‘’ΠΕΙΣΜΑ΄΄ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΩΣ Η ΖΩΗ ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΓΓΙΞΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

           7.Υπάρχει η υπήρξε κάποιος καλλιτέχνης που αποτέλεσε πρότυπο για σένα.

ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΔΕΝ  ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑΜΗΝ ΕΠΙΡΕΑΣΤΩ Η ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ

8.Μετα το τραγούδι σας πείσμα τι έρχεται.

ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΩ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ  ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΑΓKΑΛΙΑΣΕ ΤΟ ΄΄ΠΕΙΣΜΑ΄΄

Γνωρίσαμε τον ταλαντούχο αυτό τραγουδιστή μέσα από το πρώτο του δισκογραφικό βήμα ένα τραγούδι με τον τιτλο ΄΄πείσμα΄΄
Επιμέλεια:K.TZ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.