Type Here to Get Search Results !

Γνωρίστε τον Δημήτρη Τζέμο έναν νέο και ταλαντούχο στιχουργό που έχει πολλά να δώσει στο ελληνικό τραγούδι

1.Δημήτρη πότε ξεκίνησες να εκφράζεσαι μεσα απο τη στιχουργική;

Γενικα γραφω απο την εφηβεια μου,διχως ομως να εστιασω ως προς μια στοχευμενη προσεγγιση στον χωρο του τραγουδιου!Μετα απο ενα στοιχημα ομως ακριβως πριν ενα χρονο,ξεκινησα να γραφω με σκοπο την μελοποιηση των στιχων μου.ηδη εχω συμπληρωσει 100 τραγουδια!

2.'Εχεις κάποιες συγκεκριμένες στιγμές που έρχονται οι ιδέες για να γίνουν στίχοι;

Δεν υπαρχουν συγκεκριμενες στιγμες...η εμπνευση δεν εχει χρονοδιαγραμμα!μου εχει τυχει να οδηγω μετα απο εξετασεις οδηγησης(ειμαι κατα κυριο επαγγελμα εκπαιδευτης οδηγων)να εχω δωσει το κινητο μου στην μαθητρια που καθοταν διπλα,να της απαγγελω και αυτη να γραφει!

3.Κατά τη γνώμη σου ποιά είναι εκείνα τα στοιχεία μιας καλής συνεργασίας συνθέτη και του στιχουργού ; 

Νομιζω οτι αυτη η καλη συνεργασια, υπαγορευεται απο το ενδιαφερον και των δυο για το ποιοτικοτερο αποτελεσμα!αυτο προϋποθετει την γνωση του αντικειμενου του καθενος στην κατηγορια του!

4.Οι άγνωστοι δημιουργοί συνήθως δυσκολεύονται να δώσουν τα τραγούδια τους σε γνωστά ονόματα του ελληνικού τραγουδιού γιατί συμβαίνει αυτό;

Πιστευω οτι τιθεται θεμα απο την μια "πεπατημενης" και απο την αλλη με τους ορους μιας συνεργασιας!κατα την "πεπατημενη"ο καθε καλλιτεχνης-τραγουδιστης εχει τον συνθετη του,και αυτον ξερει αυτον εμπιστευεται!απο την αλλη,συνηθως οι συνθετες εχουν την ταση να γραφουν τραγουδια τα οποια τα ντυνουν με την μουσικη τους.δεν δεχονται ευκολα ξενους στιχους ειτε απο εγωισμο ειτε διοτι τους ειναι πιο ευκολο να ντυσουν το δικο τους δημιουργημα!αυτο εχει σαν αποτελεσμα να χανονται αξιολογοι δημιουργοι και κατ'επεκταση αξιολογα τραγουδια!
5.Υπάρχουν κάποιοι καλλιτέχνες που θα ήθελες και θεωρείς ότι είναι ποιο κοντά στιχουργικά σε σένα και θέλεις να συνεργαστείτε στο μέλλον

Εγω ειμαι ανοιχτος στις όποιες συνεργασιες,διοτι δεν εχω ενα συγκεκριμενο στιχουργικο μοτιβο.τα "τραγουδια"που γραφω εχουν μια ευρεια γκαμα θεματολογιας και υφους!εχω γραψει τραγουδια με θεμα τον ερωτα,τα προβληματα στις σχεσεις,τα εργασιακα προβληματα,εχω γραψει πολιτικα τραγουδια,χιουμοριστικα,τραγουδια για εντεχνο υφος-ροκ-λαικα,ακομα και για παραδοσιακη μουσικη!ολα βεβαια εξαρτωνται και απο την εμπνευση του συνθετη,κατα το πως θα κανει την μουσικη επενδυση!

6.Ποια είναι η γνώμη σας για την σημερινο ελληνικό τραγούδι,βγαίνουν καλά ελληνικά τραγούδια,τι τραγούδια πιστεύεις ότι θελει σήμερα να ακούει ο κόσμος;

Οπως παντα εβγαιναν ομορφα τραγουδια,ετσι και τωρα νομιζω οτι εξακολουθουν να βγαινουν!οσον αφορα το τι θελει ο κοσμος,πιστευω οτι κατα κυριο λογο αυτο εξαρταται κυριως απο την ηλικια του ακροατηριου και καποιες αλλες παραμετρους,οπως το κοινωνικο περιβαλλον,την μορφωση και οπωσδηποτε το λεγομενο timming.Αν σε βρει εποχη που εισαι φουλ ερωτευμενος ερωτικα τραγουδια θα ακους...οχι το Αξιον Εστι!

7.Ποιες συνεργασίες έχεις κάνει μέχρι τώρα και οι στίχοι σου έχουν γίνει τραγούδια;

Η πρωτη και μονη συνεργασια μου ως τωρα(μιας και δεν εχω σχεδον ουτε χρονο που γραφω στιχους για τραγουδια)ειναι για το c.d με τιτλο "Ηθοποιος σημαινει και τραγουδι" ενα προτζεκτ εμπνευση του καταξιωμενου συνθετη-τραγουδοποιου-τραγουδιστη Χρηστου Γιαννοπουλου,οπου ελληνες ηθοποιοι τραγουδουν σε στιχους νεων στιχουργων!το τραγουδι μου που επελεξε ο συνθετης να το ντυσει σε ρυθμο τσα-τσα ειναι το "εισαι αυτο το κατι μου" που το απογειωνει ερμηνευτικα η υπεροχη Σοφη Ζαννινου!φυσικα θα ηθελα να ευχαριστησω τον Χρηστο Γιαννοπουλο για την τιμη που μου εκανε να συνθεσει την μουσικη του τραγουδιου,οπως και την Σοφη Ζαννινου για τον μπριοζικο τροπο που ερμηνευει το τραγουδι και ο οποιος γινεται κατανοητος κατα το ακουσμα του τραγουδιου!
8.Οι καθημερινές προσωπικές σου στιγμές και αυτα που συμβαίνουν γυρω μας επηρεάζουν τον στίχο σου;

Απολυτα!!!ενας πολυ μεγαλος αριθμος τραγουδιων ειναι εκφραση προσωπικων βιωματων,και ενα αλλο μεγαλο κομματι αυτων,ειναι ότι παρατηρω να συμβαινει στην κοινωνια!ναι!!!επηρεαζομαι παρα πολυ απο το τι λαμβανω στην καθημερινοτητα μου!

9.Τι άλλο περιμένουμε από τον Δημήτρη Τζέμο στο άμεσο μέλλον ;

Ευελπιστω...τα καλυτερα μου!

Σ’ευχαριστούμε πολύ Δημήτρη για την όμορφη αυτή κουβέντα.χ.π

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.