Type Here to Get Search Results !

Βασίλης Κορακάκης Πες μου κρυφά-(Καθρέφτης)

Σε λίγες μέρες κυκλοφορεί, από τον Καθρέφτη, το πρώτο CD του Βασίλη Κορακάκη με δικά του τραγούδια. Προερχόμενος απο την παραδοση του μπουζουκιού και του κλασσικού λαικου τραγουδιού, κάνει την πρωτη ολοκληρωμενη του εμφάνιση με το CD "Από Μηχανής Τραγούδια"
Παραγωγή Ενορχήστρωση Αλέξης Βάκης
Βασίλης Κορακάκης Πες μου κρυφά (HQ Official Audio Video)
Μουσική - Στίχοι - Τραγούδι: Βασίλης Κορακάκης 
ΕΠΑΙΞΑΝ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ 
Βασίλης ΚΟΡΑΚΑΚΗΣ: Μπουζούκι/Φωνητικά | 
Θοδωρής ΣΤΟΥΓΙΟΣ: Μπουζούκι 
Τάσος ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ: Μπαγιάν | 
Αντώνης ΞΗΝΤΑΡΗΣ: Ακουστική Κιθάρα Δημήτρης ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ: Δωδεκάχορδη & Ακουστική Κιθάρα 
Άγης ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Κοντραμπάσο | Στράτος ΣΑΜΙΩΤΗΣ: Κρουστά 
Αλέξης ΒΑΚΗΣ: Μεταλλόφωνο | Κωνσταντίνα ΛΕΚΚΑ: Φωνητικά
Μουσική - Στίχοι-Τραγούδι: Βασίλης Κορακάκης 
Στίχοι:Πες μου κρυφά

Πες μου γιατί μου άφησες 
Το χέρι για να φύγω 
Ας κράταγες προτού χαθώ 
Μισή χαρά για λίγο

Πες μου κρυφά μη φοβηθείς 
Πως περιμένεις κάτι 
Και φανερά έλα να δεις 
Τι κρύβει η αγάπη

Πες μου γιατί το πίστεψα 
Και πάντα σου ζητούσα 
Αυτό που φανταζόμουνα 
Μαζί σου πως θα ζούσα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.