Type Here to Get Search Results !

Συνέντευξη γνωριμίας με τον ανερχόμενο ταλαντούχο στιχουργό,ποιητή αναστάσιο

1)πειτε μας καποια πραγματα για τον εαυτο σας και για το ξεκινημα σας στη μουσικη.

Ονομαζομαι Αναστασιος και καταγομαι απο ενα χωριο των Γρεβενων. Απο το 1983 μεχρι σημερα ζω και εργαζομαι στη θεσ/νικη. Προσπαθησα παλαιοτερα να ασχοληθω με τη μουσικη αλλα για καποιους λογους (οπως ανεξηγητα συμβαινει συνηθως) με κερδισε η στιχουργια. Ετσι λοιπον αν θυμαμαι καλα, αρχες του 1995 εγραψα τα πρωτα στιχακια μου και εκτοτε και μεχρι σημερα, αριθμω πανω 1000 και κατω απο 1500 κομματια-στιχους εκ των οποιων μερικοι εχουν μελωποιηθει. Καποια στιγμη και συγκεκριμενα αρχες του 2017 αποφασισα να ασχοληθω με τη μουσικη σκεπτομενος οτι κατι πρεπει να γινει με τους στχους μου. Ετσι λοιπον παρακολουθησα μαθηματα στο πενταγραμμο και εκανα τις πρωτες μουσικες συνθεσεις μου. Αξιζει να σημειωθει,οτι ( ο πατερας μου ειναι μουσικος καλλιτεχνης παραδοσιακου οργανου ).

2).σε ποιους χωρους του Ελληνικου τραγουδιου κινειστε μουσικα;

 Νομιζω οτι κινουμαι στον ελαφρολαικο χωρο, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν πηγαινω και σε αλλους χωρους. Θα ελεγα λοιπον, οπως και οπου με παει η πενα μου την οποια δεν μπορω να σταματσω και η ποια νομιζω οτι #με ελεγχει#

3).Ποια θεορειτε οτι ειναι τα προτερηματα και ποια τα ελαττωματα σας;

Νομιζω ενα που με χαρακτηριζει και το καταλαβαινω, ειναι η αγωνιστικοτητα. Τους στοχους που βαζω θελω να τους πετυχω οχι βεβαια με τη βια αλλα ετσι απλα οπως κυλαει το νερο στο ρυακι. Εδω θα μπορουσα να πω οτι ( οι βαθυτερες εννοιες η αναζητησεις που διακατεχουν την υπαρξη μας, αυτες μας παρακινουν και εμεις τις κανουμε στοχους )

Οσο δε για ελαττωματα φανταζομαι οχι λιγα. Ενα ομως που το βλεπω προχειρα μπροστα μου, ειναι οτι ειμαι λιγο επιπολαιος δεν δινω τοση σημασια οση τουλαχιστον θα επρεπε σε πραγματα και καταστασεις και που στο τελος με θλιβουν. Εδω νομιζω οτι φταιει το οτι ειμαι πολυ ενθουσιωδης και αυθορμητος και δεν με  προλαβαινω ισως εγκαιρα. Απ την αλλη μερια ομως, Θα ελεγα οτι ο αυθορμητισμος ανοιγει την πορτα της υπερβολης και μπαινεις στο χωρο του αγνωστου για να τον εξερευνησεις και να πας πιο περα. Νομιζω οτι στο τελος ισορροπω βεβαια μεχρι να πεσω και ευελπιστω να ξανασηκωθω. Γιατι αν δεν σηκωθουμε ειναι το προβλημα.  Ετσι λοιπον καταληγω οτι η ζωη μας ειναι πτωση και ανωση

4).Το σημερινο Ελληνικο τραγουδι, αλλα και τη νυχτερινη διασκεδαση πως την βλεπεις;

Νομιζω οτι ο ρολος του τραγουδιου ειναι να ανυψωσει τον ανθρωπο απο την πτωση του δηλ το τραγουδι, η μουσικη ερχεται να κανει αναψυχη
Νομιζω λοιπον οτι η διασκεδαση με τον τροπο που γινεται κακοποιει την αναψυχη δηλ τον ανθρωπο βλεπε μεθη, ποτα, τσιγαρα, ξενυχτια, κρεπαλη κλπ. Το τραγουδι και η μουσικη βρισκεται στα χερια της αισχροκερδιας πινουμε, σουρωνουμε και κατα τα αλλα διασκεδαζουμε.
Οχι δεν μου αρεσει αυτος ο τροπος διασκεδασης.
Το σημερινο Ελληνικο τραγουδι νομιζω εχασε λιγο το δρομο του γιατι μπηκε μπροστα η εμφανιση ενω η φωνη, η μελωδια, η μουσικη πιο πισω.
Εχουμε βεβαια και ωραια τραγουδια και ωραιους καλλιτεχνες ουκ ολιγους που αντιστεκονται.
  
5).Υπαρχει; η υπηρξε καποιος καλλιτεχνης που απετελεσαι προτυπο για σας;

Προτυπο δεν μπορω να πω οτι ειχα η εχω. Υπαρχουν μερικοι στιχουργοι, συνθετες, τραγουδιστες που με εμπνεουν. Δεν θελω να αναφερω ονοματα μηπως αδικησω καποιους.

6).Μετα το τραγουδι ποια ειναι τα χομπι σας;

Αλλος τροπος εκφρασης εκτος απο το να γραφω στιχους και να τσαλαβουταω μεσα στις νοτες της μουσικης, ειναι ο αθλητισμος αυτος που μ ανεβαζει. Ειμαι δρομεας μεσαιων, μεγαλων και υπεραποστασεων δρομων

7).Με ποιους τραγουδιστες θελετε να συνεργαστειτε;

Οσο με ποιους καλλιτεχνες θα ηθελα να συνεργαστω, θα ελεγα οτι ειναι αρκετοι. Αρκουμαι ομως να πω, οτι οποιος ερθει στο δρομο μου ειναι καλοδεχουμενος, αρκει να ταιριαζουμε καλλιτεχνικα.Αν μου επιτρεπεται κλεινοντας να πω αυτο.# Ο ανθρωπος ειναι ενα τραγουδι που περπαταει.# ( βαδιζω και παραμιλω το τραγουδι της εποχης )


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.