Type Here to Get Search Results !

Γνωρίστε την Στιχουργό ''Τριάδα Ζαχάκη''

Νέα και ανερχόμενη  με πολύ καλά και σταθερά βήματα στον ελληνικό τραγούδι. 
'Ερχεται για να μας χαρίσει όμορφα τραγούδια με όμορφους πραγματικά στίχους.

1.Τριάδα πότε ξεκίνησες την ενασχόληση σου με τον στίχο τι σε οδήγησε σε αυτό;

Ξεκίνησα να γράφω όταν είμουν μαθήτρια Λυκείου και συνέχισα να γράφω κατά τη διάρκεια των σπουδών μου εώς και σήμερα. 
Αυτό που με οδήγησε ήταν η ανάγκη μου ,να εκφράσω τα συναισθήματα μου και τις σκέψεις μου .

2.Από πού έρχονται οι ιδέες   για  να γίνουν  στίχοι;

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που με επηρρεάζουν στη δημιουργία στίχων,όπως η διάθεση της στιγμής, τα συναισθήματα είτε θετικά είτε 
αρνητικα αλλά ακόμη κάτι τυχαίο που θα ακούσω ή θα το δω.

3.'Οταν ξεκιίνησες να γράφεις είχες ονειρευτεί ποτέ ότι θα άκουγες τους στίχους σου σε τραγούδια  στο ραδιόφωνο;

Γνώριζα εκ των προτέρων οτι ήταν πολύ δύσκολο ,χωρίς αυτό να με εμποδίζει στο να γράφω όλα αυτά τα χρόνια. 
Οταν βρεθούν όμως οι κατάλληλοι άνθρωποι το όνειρο μπορεί να γίνει πραγματικότητα.
4.Μέχρι τώρα με ποιούς  καλλιτέχνες έχεις συνεργαστεί;

Η πρώτη μου δουλειά ήταν με τον καταξιωμένο συνθέτη κύριο Χρήστο Γιαννόπουλο στο τραγούδι ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ  από το άλμπουμ ΑΚΡΙΒΗ ΜΟΥ ΜΗΤΕΡΑ με την ερμηνεία του κυρίου Σπύρου Παπαδήμα. Η δεύτερη δουλειά ειναι παλι σε σύνθεση του ιδίου, στο τραγούδι ΝΑΥΑΓΙΣΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ στο άλμπουμ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ....ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ σε ερμηνείια του ηθοποιού Γιώργου Γιαννόπουλου.

 5.Με ποιους καλλιτέχνες θα θέλατε να συνεργαστείτε στο μέλλον; 

Θα ήθελα να μου δωθούν ευκαιρίες να συνεργαστώ με αξιόλογους καλλιτέχνες στο χώρο τους,ώστε να γίνουν δουλειές που θα έχουν την 
απήχηση και την αγάπη του κόσμου.

6.Ποια είναι η γνώμη σας για την σημερινή ελληνική μουσική βιομηχανία;

Το μουσικό στερέωμα είναι για όλους και για όλα τα είδη. Γράφονται ωραία τραγούδια, γίνονται ωραίες δουλειές.Βέβαια παρατηρείται η στροφή προς το εμπορικό τραγούδι παρα προς το ποιοτικό.
7.Τι περιμένουμε από την  Τριάδα Ζαχάκη στο άμεσο μέλλον.

Εχω όρεξη για δημιουργία.Ευελπιστώ να βρεθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι που θα εκτιμήσουν την δουλειά μου και θα την προωθήσουν.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.