Η νέα ψηφιακή εκπομπή που δίνει φωνή σε αληθινές ιστορίες και πραγματικούς ανθρώπουςΜια νέα, τολμηρή και βαθιά ανθρώπινη ψηφιακή εκπομπή κάνει πρεμιέρα στο YouTube και στα social media. Το «Μια στα Γρήγορα» έρχεται
για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ακούμε και αντιλαμβανόμαστε τις ιστορίες, βάζοντας στο επίκεντρο την αλήθεια, την αυθεντικότητα και τον άνθρωπο πίσω από τον ρόλο.Στην εκπομπή φιλοξενούνται προσωπικότητες από όλους τους χώρους, πολιτική, τέχνη, αθλητισμό, μουσική, αλλά και άνθρωποι της καθημερινότητας. Άνθρωποι με βιώματα και εμπειρίες που αξίζει να ακουστούν, χωρίς φίλτρα και χωρίς επιφανειακήπροσέγγιση.Εδώ, η ουσία δεν βρίσκεται στον τίτλο, αλλά στην ιστορία.Για την πρεμιέρα της εκπομπής, ποδαρικό κάνει ο Στέφανος Κασσελάκης, σε μια συνέντευξη που αναμένεται να συζητηθεί.Με αφοπλιστική ειλικρίνεια, μιλά ανοιχτά και προσωπικά, αποκαλύπτοντας πλευρές του εαυτού του που δεν έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα.
Την εκπομπή συνδημιουργούν δύο άνθρωποι από διαφορετικούς κόσμους, με κοινό όραμα την αλήθεια και τον σεβασμό στον συνομιλητή.Ο Αντώνης Τριανταφυλλίδης, με 27 χρόνια εμπειρίας στη δημοσιογραφία και βαθιά γνώση του ανθρώπινου ρεπορτάζ, έχει διαμορφώσει ένα προσωπικό, άμεσο ύφος που δημιουργεί συνθήκες εμπιστοσύνης. Με ρίζες που τον έμαθαν να βλέπει τον άνθρωπο πέρα από στερεότυπα και ιδιότητες, προσεγγίζει κάθε καλεσμένο με ενσυναίσθηση και καθαρή ματιά.
Ο Μάξιμος Χολοκολός, μόλις 25 ετών, είναι συνιδιοκτήτης της καινοτόμου διαφημιστικής εταιρείας Maverix και μέλος της λίστας Forbes 30 Under 30. Μέσα από τις σπουδές του ασχολήθηκε ενεργά με το ντοκιμαντέρ και το εθνογραφικό φιλμ, εστιάζοντας στη δύναμη των οπτικοακουστικών μέσων να αφηγούνται ανθρώπινες ιστορίες με ουσία και βάθος. Ως δημιουργός περιεχομένου, έχει χτίσει την πορεία του πάνω στην αυθεντικότητα, τη σύγχρονη αφήγηση και τη δυναμική της νέας ψηφιακής εποχής. Με ρωσική καταγωγή και σύγχρονη οπτική, φέρνει τη νέα γενιά στο προσκήνιο με δημιουργικότητα, στρατηγική και φρέσκια ενέργεια.Το «Μια στα Γρήγορα» δεν επιδιώκει τον εντυπωσιασμό. Στόχος του είναι να φωτίσει ιστορίες, όχι να τις γυαλίσει. Να δώσει χώρο σε φωνές, όχι να τις περιορίσει. Να υπενθυμίσει πως πίσω από κάθε δημόσια εικόνα,επιτυχία ή αποτυχία, υπάρχει πάντα ένας άνθρωπος.
Η εκπομπή κάνει πρεμιέρα στο YouTube και στα social media την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου στις 14:00.




